Αλαλούμ με ΟΑΕΕ και ΚΕΑΟ , Μπαλάκι του '' πινγκ-πονγκ'' οι ασφαλισμένοι

Μπαλάκι του '' πινγκ-πονγκ'' έχει κάνει ο ΟΑΕΕ τους ασφαλισμενους. που οφείλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές , και το χρέος έχει μεταφερθεί στο ΚΕΑΟ για ρύθμιση η εξόφληση .
Οι ''ασφαλισμένοι '' του ΟΑΕΕ  ζητούν από τον ΟΑΕΕ να πάρουν αναλυτική βεβαίωση των διμήνων που οφείλουν , και αντί αυτού τους στέλνουν στο ΚΕΑΟ να πάρουν την εν λόγο βεβαίωση  λέγοντας πως ο ΟΑΕΕ δεν έχει πρόσβαση στο μηχανογραφημένο σύστημα, για  εκδοση βεβαίωση του χρέους κάθε επιχειρήσεις αναλυτικά .
Αυτό σύμφωνα με  τον ΟΑΕΕ γίνετε γιατί η οφειλή έχει μεταφερθεί στο ΚΕΑΟ , όμως από την άλλη πλευρά το ΚΕΑΟ  μπορεί να εκδοση Πράξη Βεβαίωση Οφειλής με το συνολικό οφειλόμενο ποσό  , χωρίς ανάλυση  των διμήνων .
Αποτέλεσμα αυτού του αλαλούμ, οι δυο υπηρεσίες να ρίχνουν τις ευθύνες η μια στην άλλη  γιατί δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν οι  ανασφάλιστοι ουσιαστικά πολίτες , που δεν έχουν την δυνατότητα να   διασταυρώνουν τι χρεώνει ο ΟΑΕΕ  ως πρόστιμα η τόκους ληξιπρόθεσμων οφειλών , η αν έχει συμβεί κάποιο λάθος στα δίμηνα που οφείλονται, η μπορεί να έχουν εξοφλήθη, χωρίς όμως να εμφανίζονται  στο σύστημα .
Σύμφωνα με έγκυρη πηγή  , το πρόβλημα εντοπίζεται στο  μηχανογραφικό σύστημα που στην ουσια κλείδωσε εκτός τον ΟΑΕΕ από την προβολή και εκδοσή βεβαιώσεων αναλυτικών  οφειλών , ενώ την ίδια στιγμή  το ΚΕΑΟ δεν μπορεί να έκδοσή αναλυτική βεβαίωση οφειλών ..
Αν πάτε στον ΟΑΕΕ και οι όφειλες σας έχουν μεταφερθεί στο ΚΕΑΟ εκεί θα διαπιστώσετε μόνο το ποσό που οφείλετε χωρίς να υπάρχει κάποια άλλη κίνηση η καταγραφή στον λογαριασμό σας .
Γιατί το ΚΕΑΟ κλείδωσε εκτός  τον ΟΑΕΕ είναι ένα μεγάλο ερώτημα ,όπως  και γιατί δεν μπορεί να εκδοθεί το ιστορικό πληρωμών, η οφειλών του κάθε ανασφάλιστου οφειλέτη.
Ο ΟΑΕΕ  υποχρεούται  η όχι,  να  έχει   φάκελο του κάθε ασφαλισμένου,  που  περιέχει  αναλυτικά στοιχειά με την ''συμπεριφορά'' του ασφαλισμένου .
Πάντως στον ΟΑΕΕ Ιωαννίνων χαρακτηριστική είναι η εικόνα λειτουργίας του οργανισμού, αφού  ο προϊστάμενος, αντί  να δίνει λύσεις σε προβλήματα πολιτών ,  ασχολείται με την σειρά προτεραιότητας ,που το 2014 δίνεται με μπακάλικα νούμερα από το πρωτόκολλο ,και  οταν δεν τηρείται η σειρά προτεραιότητας  τότε ποιος φταίει , μα φυσικά ο υπάλληλος που εξυπηρετεί , και θα δεχτεί την επίπληξη 
Από το Blogger.