Βράβευση μαθητών του Λυκείου Ελεούσας στο Διαγωνισμό Ταινιών-Animation του συνεδρίου 4th Anatolia College Science -Technology Annual Conference.

Το Γενικό Λύκειο Ελεούσας συμμετείχε με δύο εργασίες στο 4ο Διεθνές Μαθητικό συνέδριο Επιστήμης και Τεχνολογίας ACSTAC 2014. Το συνέδριο που είχε κανονικό σύστημα κριτών, διοργανώθηκε από το Anatolia College στην Θεσσαλονίκη από 14 έως 16 Μαρτίου.
    Η πλειοψηφία των εργασιών του συνεδρίου στο οποίο συμμετείχανπερισσότεροι από 1000 μαθητές από 5 χώρες (Ελλάδα, Ινδία, Μολδαβία, Ρουμανία και Τουρκία) προερχόταν από τα πλέον διακεκριμένα ιδιωτικά...
και δημόσια σχολεία. Οι συγκεκριμένες εργασίες του ΓΕΛ Ελεούσας υποβλήθηκαν στο Διαγωνισμό Ταινιών-Animation του συνεδρίου 4th Anatolia College Science -Technology Annual Conference.
    Το θέμα του διαγωνισμού κρίνεται ως εξαιρετικά απαιτητικό καθώς αφορούσε στην ανάδειξη σημαντικών ιδεών που συνέβαλαν στην προώθηση της επιστήμης από την αρχαία Ελλάδα μέχρι σήμερα με την αντιπαραβολή θεωριών 10 φιλοσόφων (Αριστοτέλη, Πλάτωνα, Bacon, Καρτέσιου, Locke, Leibniz, Hume, Russel, Wittgenstein, Popper). Η ομάδα των μαθητών: Δίμηνα Αρετή, Κάλτσα Αγγελική-Ιάσμη, Καρβούνη Ιωάννα, Καρβούνης Λεωνίδας, Κατσουλίδου Κωνσταντίνα, Λύγδα Ανθή με την καθοδήγηση των καθηγητών: Ζαφειροπούλου Μαρίας, Ελένογλου Ελένης και Κονετά Δημήτρη παρουσίασε σε επεξεργασμένο video το θεατρικό δρώμενο «Δίλημμα Ζωής» κατακτώντας το 1ο βραβείο.
    Η 2η συμμετοχή του ΓΕΛ Ελεούσας απαρτίζεται από τους: ΠαππάΠαναγιώτα, Ντασταμάνη Γεωργία, Στέφο Στέφανο, Καρβούνη Γιώργο και Πανταζή Αλεξάνδρα υπό την καθοδήγηση του καθηγητή Κονετά Δημήτρη παρουσίασε την ταινία cartoon animation “Κολασμένες φιλοσοφικές αναζητήσεις» κατακτώντας το 2ο βραβείο του διαγωνισμού.Τα κινούμενα σχέδια υλοποιήθηκαν σε πλατφόρμα GoAnimate for schools, με χαρακτήρες και περιβάλλοντα εξ ολοκλήρου δημιουργημένους από την ομάδα των μαθητών στο GoAnimate και στο Photoshop.Το τελικό προϊόν επεξεργάστηκε ως video για να παραχθεί η ταινία.Αποτελεί αξιοσημείωτη πρωτοτυπία του σεναρίου το γεγονός ότι όλοι οι διάλογοι συγκροτούνται αποκλειστικά από αποφθέγματα και ρήσεις αυτολεξί των 10 (και όχι μόνο) συμμετεχόντων φιλοσόφων...

    Οι ομάδες εργασίας κέρδισαν από την κοπιαστική πολύμηνη συνεργατική προσπάθεια μέσω της οποίας αναδείχθηκαν καινοτόμες διαστάσεις του έργου του σχολείου. Παρά τον έντονο συναγωνισμό κατάφεραν όχι απλά να συμμετάσχουν και να βραβευτούν αλλά κυρίως να δώσουν δείγματα ήθους για το ομαδοσυνεργατικό πνεύμα τους αποδεικνύοντας ότι η αγαστή συνεργασία καθηγητών-μαθητών και γονέων μπορεί να αλλάξει σταδιακά την κουλτούρα των σχολείων. Τέλος το τμήμα Αισθητικής της ΕΠΑΣ Ιωαννίνων είχε σημαντική εθελοντική προσφορά.
Από το Blogger.