google.com, pub-7396276466444978, DIRECT, f08c47fec0942fa0 Τι ζήτησαν βουλευτές και νομάρχης Ιωαννίνων από τον Μαγκριώτη | epiruschannel.gr - epiruschannel.gr

Τι ζήτησαν βουλευτές και νομάρχης Ιωαννίνων από τον Μαγκριώτη | epiruschannel.gr

Συγκεκριμένες δεσμεύσεις για έργα και χρονοδιαγράμματα ζήτησαν οι βουλευτές των Ιωαννίνων και ο νομάρχης από τον υφυπουργό Υποδομών Γιάννη Μαγκριώτη στη χθεσινή διευρυμένη σύσκεψη στην Περιφέρεια Ηπείρου.

Ολοι συμφώνησαν ότι δεν πρέπει να μπουν συμβατικά διόδια στο Δροσοχώρι και ότι θα πρέπει άμεσα να ολοκληρωθεί η μελέτη της Ιόνιας Οδού και να αρχίσει να κατασκευάζεται έστω το τμήμα από το Μπιζάνι στην ΒΙ.ΠΕ., ώστε να ανακουφιστεί κυκλοφοριακά η πόλη των Ιωαννίνων, ενώ επέμειναν στην κατασκευή κόμβου στο Β/Δ τμήμα του νομού. Στο ίδιο πλαίσιο κινήθηκαν και οι δήμαρχοι τον Ιωαννίνων.

Β. Αργύρης

Να υπάρξει στρατηγικός σχεδιασμός για την Ηπειρο, με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα υλοποίησης των έργων κι όχι αποσπασματικά έργα ζήτησε από τον κ. Μαγκριώτη ο Βαγγέλης Αργύρης.

«Καλύτερα να καθυστερήσουν κάποια έργα, παρά να γίνουν πρόχειρα», τόνισε ο Γ΄ αντιπρόεδρος της Βουλής, αφήνοντας σαφείς αιχμές για τους χειρισμούς της προηγούμενης κυβέρνησης τόσο στο θέμα της Εγνατίας όσο και της Ιόνιας Οδού.

«Η Εγνατία δεν έχει τελειώσει από τη στιγμή που τμήματά της ξαναφτιάχνονται και ΣΕΑ δεν υπάρχουν πουθενά», τόνισε.

Μ. Παντούλας

Συγκεκριμένες δεσμεύσεις για την Εγνατία και ειδικότερα τον κόμβο Ιωαννίνων, για τη Γέφυρα στο Περιστέρι, τις προσβάσεις των περιοχών παραπλεύρως της Εγνατίας, αλλά και χρονοδιάγραμμα μελέτης και κατασκευής του τμήματος Μπιζάνι –ΒΙΠΕ της Ιονίας Οδού ζήτησε, από τον υπουργό Υποδομών, ο Μιχάλης Παντούλας. Ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ, τόνισε επίσης, την ανάγκη σύνδεσης των Τζουμέρκων ή με την Εγνατία είτε με την Ιόνια Οδό.

Επιπλέον, υποστήριξε τη σύνδεση της Κόνιτσας (Μαστοροχωρίων) με την Εγνατία από την πλευρά των Γρεβενών.

Αναλαμβάνοντας και τις προσωπικές του ευθύνες για την μη αντίδραση στην κατασκευή των διοδίων στο Δροσοχώρι, ο Μιχάλης Παντούλας ζήτησε να μην λειτουργήσουν.

Θ. Οικονόμου

Γραπτή πρόταση στρατηγικού σχεδίου 20ετίας για την ανάπτυξη κυρίου δικτύου σύνδεσης των αυτοκινητοδρόμων –Εγνατίας, Ιόνιας- με το Επαρχιακό δίκτυο της Ηπείρου, στην οποία περιλαμβάνονται χάρτες και εκτιμώμενα κόστη για τις εναλλακτικές χαράξεις, κατέθεσε στον κ. Μαγκριώτη ο Θανάσης Οικονόμου.

Η πρόταση έχει ως εξής:

  • Σύνδεση Τζουμέρκων - Ιόνιας: ως κύρια διαδρομή προτείνεται η σύνδεση με την Ιονία στον κόμβο της Σκλίβανης (σήραγγα Σκλίβανη- Πηγάδια- σήραγγα Αράχθου) συνολικού κόστους 91,5 εκατ. ευρώ. Εναλλακτικά προτείνονται οι συνδέσεις: α) από τον κόμβο Μπαλντούμας συνολικού κόστους 150 ευρώ και β) από τον κόμβο Καμπής- Αμμοτόπου συν. κόστους 114,5 εκατ. ευρώ.
  • Σύνδεση Ζαγορίου - Εγνατίας: Μπαλντούμα –Κήποι (κύρια) συνολικού κόστους 87,5 εκατ. ευρώ.
  • Σύνδεση Ντουσκάρας- Εγνατίας: Τύρια- Ντουσκάρα (κύρια) 63 εκατ. ευρώ
  • Σύνδεση Λάκκας Σουλίου- Εγνατίας: Στεφάνη- Αυχένας-Νταλαμάνι (κύρια), 77 εκατ. ευρώ Τύρια – Δερβίζιανα (εναλλακτική, 63 εκατ. ευρώ
  • Σύνδεση Κανναλακίου – Αμμουδιάς - Εγνατίας: Νιοχώρι- Μεσσοπόταμος (κύρια) 99 εκατ. ευρώ
  • Σύνδεση Καλπακίου, Κόνιτσας - Ιόνιας: Βελτίωση υφιστάμενης, νέα χάραξη, σύραγγες- τεχνικά συνολικού κόστους 72 εκατ. ευρώ.

Αναφερόμενος στα διόδια Δροσοχωρίου, ο βουλευτής Ιωαννίνων του ΠΑΣΟΚ χαρακτήρισε «μοναδικό φαινόμενο» την λειτουργία διοδίων στον ίδιο δήμο. «Γκρεμίστε τα για να μην αποτελούν δέλεαρ», τόνισε χαρακτηριστικά .

Αλέκος Καχριμάνης

Τη διαβεβαίωση ότι δεν θα παρουσιαστούν αντίστοιχα προβλήματα με αυτά στην Αρτα και την Πρέβεζα αναφορικά με τις απαλλοτριώσεις έδωσε στον κ. Μαγκριώτη, ο Αλέκος Καχριμάνης, ενώ ζήτησε να μην γίνει αλλαγή χάραξης στην Ιόνια, καθώς η υπάρχουσα ήταν αποτέλεσμα συνεχών διαβουλεύσεων.

Ο νομάρχης Ιωαννίνων ζήτησε να προχωρήσει με γοργούς ρυθμούς και ο Ε65, που ενώνει το Μέτσοβο, μέσω Παναγιάς με τα Τρίκαλα.

Ο κ. Καχριμάνης επισήμανε πως ήδη με ομόφωνη απόφαση του Νομαρχιακού Συμβουλίου υπάρχει έτοιμη μελέτη για το τμήμα Λυκόστομο – Αμφιθέα.

Πρότεινε η σύνδεση των Τζουμέρκων να μελετηθεί και να κατασκευαστεί από την Εγαντία Α.Ε., που έχει την τεχνογνωσία.

«Ως νομαρχιακή Αρχή τον προχωρήσαμε ως ένα σημείο, δεν μπορούμε να τον πάμε παραπέρα», τόνισε.

Σε ότι αφορά τα διόδια, ζήτησε να μην μπουν εντός νομού. «Δεν θέλουμε να είναι ενδιάμεσα στο Δροσοχώρι ή τη Ντουσκάρα», είπε.

Σοφία Αναγνωστάκη

Από το Blogger.